lørdag 22. august 2009

Vart du skræmt no?!


Vis større kart

Liten tråkketur i dag. Trip-telleren stoppet på 36,58 km, med en snittfart på 24,8 km/t etter 1 time 28 minutter og 20 sekunders sykling.

Distansen Oslo-Ski er relativt flat, så jeg la inn noen kilometers klatring fra sentrum og opp til Ekeberg. Fin trening for motbakketråkk med trøkk!

Ellers er det egentlig fint lite å melde om fra dagens tur, bortsett fra at jeg holdt på å bli skremt livet av, av en forbanna gratispassasjer. Etter å ha passert Tusenfryd begynte jeg å kjenne at stussen hadde sittet litt lenge på et hardt sykkelsete. I det jeg reiser meg fra setet tar jeg også en kjapp titt over skulderen og der sitter det faen meg en kar på hjul!!

Hvem av oss som ble mest skremt da jeg snudde meg, er jeg litt usikker på, men min neste reaksjon er å brenne til med resten av kreftene i lårene og feie opp bakken for å parkere den blåkledde mannen. På toppen var han som forventet blåst av bakhjulet..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar