tirsdag 18. august 2009

Jeg hater å dusje..!


Jeg tror jeg er den eneste personen jeg kjenner som oppriktig talt hater å dusje. Hver gang forsøker jeg å finne en hel masse unnskyldninger for å la være, men må til slutt gi tapt og tusle slukøret inn på badet...

Tingenes tilstad er heller ikke blitt noe bedre etter ha flyttet til Oslo, der badet er på størrelse med fire fyrstikkesker og vannet har en langt over gjennomsnittlig manglende evne til å holde seg på en stabil temperatur.

Misforstå meg rett - jeg dusjer omtrent daglig, men det er ikke fordi jeg synes det er så usannsynlig digg, sånn som så mange andre synes.

Etter å ha syklet til Oslo i dag, var det selvsagt på'an igjen. Når alle dumme unnskyldninger var brukt opp var det bare å trekke for dusjforhenget og skru krana med en millimeterpresisjon som selv Tore Brovold skulle slitt med. Men skulle du sett: varmt ble kaldt, kaldt ble varmt og når jeg endelig hadde en mellomløsning så satte noen i gang vaskemaskinen i leiligheten over og det var tilbake til scratch.

Hvis noen har alternative badekarløsninger til et bad på 3 kvm så fyr i vei. Gjerne boblebad!

1 kommentar:

  1. Flytt! Få deg et deilig bad, der du kan nyte hver dråpe! Det er varmt, godt,forløsende og herlig å dusje.

    SvarSlett