lørdag 29. august 2009

Finito


Kom meg helskinnet i mål på tiden 4:40.09 og er godt fornøyd med det, under de forholdene som var:)

Den tiden betyr vel så vidt jeg kan se at det er godeste Martin Grevstad som vant tippekonkurransen, med sitt tips på 4:41.00. Ikke dårlig! Det var mange som hadde tippet en tid rundt 4:40, så all honnør til dere og, men denne gang ble Grevstad litt for lur:)

Beklager at det ble dårlig med oppdateringer underveis i dag, men strømmangel og gjørme fra topp til tå gjorde at jeg valgte å holde mobilen tørt og godt i baklomma.

Alt om min Birken-debut kan dere lese her i morgen. Nå er det nattaa! :)

Gratulerer forresten til Berntsen som syklet inn til merket i vår klasse; Menn 20-24 år. Med tiden 4:04.50 klarte han seg med drøye tre minutter. Meget sterkt!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Bra gjennomført - dette står det respekt av! Syklet du i shorts?? Var ikke DET kaldt da?

    SvarSlett
  2. Takk! :) shorts, med 3/4 warm under. Funka fint det. Gjørmetrynet ble spylt bort av en kar med haveslange umiddelbart etter målgang..spent på hvordan det egentilg så ut...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med et vel gjennomført løp.
    Kjempe flott innsats og tiden var jo bra den også i gjørmebadet. Som jeg skjønner ble det ikke middag på meg men det får vi ta igjen ved en annen anledning. Du får ta deg noen bøy og tøy øvelser i dag å få i gang muskulaturen igjen. Eller hadde Coach Eilertsen ordnet med massører til dere også?

    SvarSlett
  4. Hva ble staus etter årets Birken. Har BirkenAlex fått summet seg og begynt planlegging av neste års ritt, for jeg regner med at du ikke fikk skrekken av dette.

    SvarSlett