fredag 28. august 2009

Nyvaska sykkel og på vei til Rena


Da sitter jeg og Berntsen i bilen på vei til Rena. Driver å kåler langs veiarbeidet etter Gardermoen nå, og det går såååå sakte. Uansett. Har allerede sett flere biler med sykler på tak og stativ med retning Rena, og kjenner at konkurranseinstinktet kommer stormende på.

Vel fremme på Rena venter Eilertsen med ferdig pasta og kylling. Viktig med en dyktig sportssjef. Er også duket for en pep talk med en kompis av Eilertsen over middagsbordet. Han har, som Dag Otto ville sagt det; Vært ute og sjekka løypa i dag.
Vi er selvsagt spente på om løypa er fin eller om den bærer preg av regnet..

Som dere ser av bildet så er også sykkelen nyvasket og har fått ny smøring i dag. Så da er det bare å krysse fingrene for gode bein i morgen:)

Følg forresten også med på Twitter-siden min twitter.com/birkenalex Der kommer det kjappe meldinger, bilder og oppdateringer.

4 kommentarer:

  1. Heisan - her så jeg visst at Simen ikke er ferdig med å rydde i skoene i garasjen! :-)

    Også håper jeg du lot sykkelen tørke før du smurte...?? Eller tok med oljen...

    Vi må få et bilde fra middagsbordet etterpå - stoler ikke helt på den pasta-saken til Eilertsen.

    SvarSlett
  2. Mamma- dette er en side hvor Alex skriver om oppladningen til Birkebeineren, ikke et sted du skal sitte og offentlig henge ut Pål og meg, eller tvile på Alex's sykkestell.

    SvarSlett
  3. Enig Simen - det var ordentlig slemt! Skal aldri kommentere rotet i garasjen mer :-) Når sant skal sies er jo faktisk vår garasje ganske ryddig (det hjalp å bli kvitt et par sykler - akkurat nå er vi jo til og med kvitt en hel bil når jeg tenker meg om).

    Pastaen til Pål derimot, den hører med til oppladningen til Birkebeineren , så den er helt på sin plass at får litt omtale her på BirkenAlex. Vi må jo få se hvordan birkebeinerne lader opp kvelden før, ikke sant?

    Paul; har forresten ikke sett deg tippe tiden her - har du brukt sms-varianten du kanskje (godt det er noen sms-funksjoner som virker :-) den var helt intern...!!)

    SvarSlett