mandag 24. august 2009

Birken-konkurranse

Alle blogger med respekt for seg selv har selvsagt en konkurranse i ny og ne. Så også denne bloggen. Det hele går selvfølgelig derfor ut på å tippe sluttiden til BirkenAlex under årets Birkebeinerritt.

Hvor lang tid bruker BirkenAlex på å sykle de 91 km fra Rena til Lillehammer lørdag?

Skriv inn ditt tips i kommentarfeltet, send på mail, sms eller Facebook. Noter timer, minutter og sekunder.

Vinneren er selvsagt den som har tipset som er nærmest den faktiske sluttiden.

Premien til vinneren er valgfri. Enten en middag i Oslo eller en flaske fra polet. (Prisklasse: Arbeidsledig)

25 kommentarer:

  1. Hei, jeg gjettet igår jo!

    4 timer, 27 minutter, 48 sekunder :)

    SvarSlett
  2. Gjetter på 4:36:lav

    SvarSlett
  3. Tror kanskje du er inne på noe Anonym. Synd jeg ikke vet hvem du er..

    SvarSlett
  4. Jeg velger den optimstiske varianten og tipper 4:10:10 jeg da.

    SvarSlett
  5. 4 timer og 41 minutter. Gleder meg allerede til en koselig middag med en god flaske vin, Alexander:) Hilsen Grevstad

    SvarSlett
  6. hmm, siden jeg ikke har noen anelse om hvordan formen din egentlig er, eller hva som er bra og dårlig tid så tipper jeg 5 timer jeg:) og hvis du klarer bedre enn det så blir jeg så stolt at premien DIN blir en helaften på Yaya's med oss i Eugenies gate!!=) DET er noe så trå på litt ekstra for!
    Hilsen Trine + 2 samboere:)

    SvarSlett
  7. Ikke lett,men prøver meg på 4:53:23.
    Så må du ha lykke til og god tur!!Sett på autopiloten på denne tiden her, er kjempesulten nå...
    Hilsen fra tante Anne

    SvarSlett
  8. jeg tipper 3:58:47 har tro på deg ;)

    SvarSlett
  9. 3 timer og 50 min.. Jeg har trua ;)

    SvarSlett
  10. Er visst flere her som ikke er klar over hvor pent brukt sykkel du har... ha-ha! God tur opp i tåka i dag! Jeg vil forresten også på Yayas :-)

    SvarSlett
  11. Sykkelen ser ikke like pen ut etter å ha vært ute i regn, tåke og søledammer i dag..
    Ser at det er mange gode forslag på tider her. Er selv veldig usikker på hva jeg kan prestere. Kan fortelle at Berntsen syklet på 3.45 i fjor, og jeg er vel alt fra 15 min til 1 time og 30 min dårligere enn han.
    Jeg er med andre ord fornøyd hvis jeg går under 4.30 og skal gjøre alt for å komme under 5 timer, slik at det blir tur på Yayas med folket fra Eugenies:)

    SvarSlett
  12. Som fler her har også jeg trua, men en tid under 4 blank tror jeg kanskje er litt opptimistisk.. Prøver meg på 4.17.22! Da har jeg lagt inn margin med tanke på tunge grusveier i år, blir en herlig tur over fjellet;)

    SvarSlett
  13. Dette er enkelt. Tiden blir 4.25.25. Øyvind SS.

    SvarSlett
  14. jeg tippper at du bryter. er det lov?

    (om ikke, tipper jeg 4 timer og 43 minutter)

    SvarSlett
  15. Jeg tror du sykler like fort som jeg går på bortoverski. Dvs en dårlig dag på bortoverski. Jeg melder 4.45. Øystein

    SvarSlett
  16. Jeg tror du er bedre på sykkel enn Øystein er på ski. Jeg gjetter 4.27.01. Jeg vil på palace grill forresten. Kristine

    SvarSlett
  17. Har stor tro på Birkenalex. Her gjelder det å trå til skal det bli middag og cognac til dessert. Skjønner ikke hvorfor alle tror du skal bruke så lang tid. Er vel ikke ferietur du skal på. Hvorfor sitte på en sykkel over 4 timer. Nei Alexe`n er i form og da går turen over fjellet på 3.54.27. Ta det med ro i begynnelsen de to første mila og øk litt etter hvert. Er en evig opptimist og har stor tro på at dette går etter min klokke, kanskje til og med raskere.Husk mat og drikke under veis. Simen og jeg tok pappa Pizza i kveld så du skulle slippe plagene over fjellet.Satser på at Pål(Coach) har mat og taktikk under kontroll Heier på deg.God tur til deg og Berntzy Boy over fjellet,hilsen pappa.

    SvarSlett
  18. Mange fin forslag her. Selv tipper jeg en tid på 4.30.00. Med fare for å bruke 15-20 min ekstra på grunn av regntunge grusveier.
    Jonas er forresten inne med tipset 4.25.00 og Anette har ambisiøse 2.35.00.... I så fall kan dere se meg i Tour de France neste år:)

    SvarSlett
  19. 4.19.19... men nå tror jeg også at det snakkes baskisk i andorrafjellene!

    SvarSlett
  20. Jeg tror 4.32.00. Lykke til alex !

    SvarSlett
  21. Jeg tipper 4.08.22 - Lykke til !

    SvarSlett
  22. Skal hilse fra bestemor som tipper 4:30:00.

    SvarSlett