mandag 24. august 2009

BirkenAlex gjør som Lance

BirkenAlex har forstått at det er Twitter som gjelder blant de store sykkelgutta. Lance Armstrong er den fremste twitreren av dem alle, men har godt selskap av blant andre Robbie McEwen, Kurt Asle Arvesen, George Hincapie og mange mange andre.

Derfor kan du nå følge BirkenAlex på twitter.com/birkenalex

Hovedpoenget mitt med Twitter-siden er i å kunne holde folk fortløpende oppdatert underveis på Birkebeinerrittet. En kjapp sms på inntil 160 tegn sendes umiddelbart ut på nett, og jeg lover å ta meg tid til å sende noen meldinger mens jeg tråkker mellom Rena og Lillehammer...

Ski-Oslo
I dag har det også blitt tid til en tempoetappe for å teste beina med litt trøkk i tråkket over lengre tid.

Hva tiden 49.47 på 26,8 km står til - får vi svaret på lørdag, men jeg føler at det faktisk finnes litt sprut i lårene. I dag var det i hvert fall ingen sniker som lurte seg inn på bakhjulet og satt som gratispassasjerer.

PS! Regner forresten med å legge ut en konkurranse i løpet av dagen. Verdt å følge med på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar